Altijd bellen met je kantoor nummer ?

met je Mobiel

met je PC

met een vaste toestel

Met onze hosted Xelion VoIP centrale kan het eenvoudig!

Klanten aan het woord

”Het kunnen terugluisteren van gesprekken is voor ons erg belangrijk om de kwaliteit van onze werkzaamheden te kunnen bewaken. In het verleden werden gesprekken opgenomen met aparte voorzieningen. Dat was omslachtig, tijdrovend en niet efficiënt.” Met Xelion kan de opname van gesprekken automatisch worden geactiveerd en uiteraard is het mogelijk om de rechten om gesprekken terug te luisteren zodanig in te stellen dat geen misbruik plaatsvindt. Het proces van gespreksopname gebeurt helemaal automatisch zonder dat de beller daar iets voor hoeft te doen. Dus het risico dat gesprekken verloren gaan is er niet.

Karel van Noordenne

Directeur Clingendael media groep, Clingendael Mediagroep

Er is een centrale klantingang waar kandidaten van assessment worden geholpen.

“Om een assessment in te plannen of het resultaat te bespreken willen we een makkelijke ingang bieden waar mensen duidelijk te woord worden gestaan.”

De contact center functies in Xelion maken het mogelijk om via wachtrijen en keuzemenu’s gesprekken op de goede plek te laten uitkomen. Ook kan voor trainingsdoeleinden gewerkt worden met opnemen van gesprekken of meeluisteren/ meefluisteren om agents te coachen. Voor bedrijven die de kwaliteit van het contact center willen meten zijn er real time wallboards en rapportages beschikbaar

Anouk Boersma

Manager marketing, LTP